Vásárlási feltételek (Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)

Tartalomjegyzék:

  1. Bevezetés
  2. Árak
  3. Regisztráció

  4. Kosár
  5. Hűségpontok, kuponok
  6. Rendelés/vásárlás
  7. Fizetés
  8. Szállítás, kézbesítés
  9. Kellékszavatosság és termékszavatosság
10. Vásárlástól való elállás joga
11. Panaszkezelés
12. Felelősség korlátozása
13. Egyéb rendelkezések, információk
14. Felügyeleti szerveink, jogorvoslati lehetőségek

1. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe webáruházunk szolgáltatásait, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Szolgáltató adatai:
Cégnév: Biobasis Szolgáltató Kft.
Székhely: 1143 Budapest, Besnyői utca 9. III./4.
Adószám: 23314122-2-42
Bankszámlaszám: 11702012-20002365
Cégjegyzékszám: 01-09-993251
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Telefonszám: +36-70-626-5628
Email cím: info[kukac]biobasis.hu
Körzetközponi jegyző (okmányiroda): Budapest
Kapcsolattartó neve: Halasiné Ferencz Krisztina
Szállítási partnerek megnevezése: DPD, MPL
Személyes átvételei lehetőség: 1143 Budapest, Besnyői utca 9. III./4.
Megrendelések feldolgozása: A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-4 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: biobasis.hu
Tárhely szolgálató: DotRoll Kft. (1101 Budapest, Expo tér 5-7.)

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A Biobasis|Biokozmetikumok Webáruháza szépségápolásban használatos férfi és női termékeket, ezen belül biokozmetikai készítményeket forgalmaz.
A Biobasis Kft. Magyarország bármely területére - ahová a Magyar Posta Zrt. és a DPD Hungária Kft szállít - kipostázza a webáruházunkban leadott megrendeléseket. A termékek webáruházunktól elektronikus úton, személyes átvétellel, házhozszállítással, átvételi ponton (Pick Pack Pont, PostaPont, csomagautomata, postán maradó) történő szállítási szolgáltatással rendelhetőek meg.

A megrendelések leadása internetes áruházunkban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül, a www.biobasis.hu webcímen, a regisztrációt követően. A telefonon, e-mailen, postai levélben történő rendeléseket nem tudjuk elfogadni.

2. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztárfolyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően mégegyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

3. Regisztráció

A biobasis.hu webáruházban történő vásárlás regisztrált felhasználók számára lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

4. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a „Kosárba" gombra kattintva kell a kosárba tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Megtekintés” menüpontra kell kattintani, mely az oldal felső részén, a kosár grafika mellett található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés" linkre kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

5. Hűségpontok, kuponok

Minden vásárlónkat - a vásárlás végösszegének mértékétől függően - hűségpontokkal jutalmazzuk. Ezeket a hűségpontokat webáruházunk regisztrált felhasználói kuponokká konvertálhatják. A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd a „Rendben” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.
A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A fel nem használt kupont a következő vásárlás alkalmával lehet beváltani.
A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A kupon felhasználhatósági idejét a „Saját fiók/Kuponjaim" menüpontban lehet megtekinteni.

6. Rendelés / Vásárlás

A megrendelés leadásához először be kell jelentkezni webáruházunkba az oldal felső fejlécében található „Bejelentkezés” menüponton, a regisztráció során megadott email cím és jelszó megadásával. Ha még nem regisztrált felhasználónk, akkor itt van lehetőség a regisztráció elvégzésére.
A kosárba helyezett termékek megvásárlásához, a következő pontokon kell végighaladni:

    Szállítási és számlázási cím megadása
    Szállítási mód kiválasztása (megjegyzés megadási lehetőséggel)
    Fizetési mód kiválasztása
    Megrendelés adatainak összegzése
    Megrendelés elküldése („Megrendelés elküldése" gombra kattintva)

Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget webáruházunk nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 18:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Ha itt se találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak vételárát! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

7. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előzetes PayPal fizetéssel vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, Pick Pack Pont-nál készpénzben vagy bankkártyával (átvevőhely függvényében) és személyes átvételnél irodánkban készpénzzel.

Átutalási információk:

Cég neve: Biobasis Kft.
Bankszámlaszám: 11702012-20002365
A megjegyzés rovatban kérjük, tüntesse fel a rendelés számát!

8. Szállítás / kézbesítés

8./1.Személyes átvétel irodánkban: INGYENES

A megrendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 10 munkanapon belül veheti át a következő címen: 1143 Budapest, Besnyői utca 9. III./4. (58-as kapucsengő)
Nyitvatartás: Hétfőtől - csütörtökig 7 - 16 óráig, pénteken 7 - 13 óráig. Szombaton és vasárnap zárva tartunk.

8./2. Pick Pack Pont átvétel:

ppp-szallitas890.jpg
Amennyiben a rendelt termékek áruházunkban készleten vannak, akkor a 12:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag budapesti helyszín esetén jellemzően másnap, vidéki helyszín esetén 2 nap után vehető át. A 12:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.
A csomag Pick Pack Pontra történő megérkezését követően a vásárló 5 munkanapon belül veheti át a termékeket a rendeléskor megjelölt üzlet nyitvatartási ideje alatt. Pick Pack Pont szállítási mód esetén a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 20 kilót, mérete pedig az 80x80x80 cm-es méretet.

8./3. MOL PostaPont, csomagautomata, postai átvétel:


Amennyiben a rendelt termékek áruházunkban készleten vannak, akkor a 12:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag budapesti helyszín esetén jellemzően másnap, vidéki helyszín esetén 2 nap után vehető át. A 12:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

MOL PostaPonti csomagátvétel: A küldemény megérkezéséről  a Magya Posta Logisztika (MPL) SMS-ben vagy email-ben értesíti a vásárlót. A csomag átvétele 5 munkanapon belül lehetséges, a kiválasztott Mol kút nyitvatartási ideje alatt (jellemzően non-stop). A küldemények maximális tömege 20 kg lehet.

Csomagautomatánál történő csomagátvétel: A csomag megérkezéséről  a Magya Posta Logisztika (MPL) SMS-ben és email-ben értesíti a vásárlót, melyben közli az egyedi átvételi kódot is. Ha a megrendelés utánvétes fizetéssel lett leadva, akkor az átvételkor a rekesz a bankkártyás fizetés után fog kinyílni. A csomagot 2 munkanapig tárolják. Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem veszik át a csomagot az automatából, újabb SMS-t küldenek, melyben közlik hogy melyik közeli postán lehetséges az átvétel. A csomag maximális tömege 20 kg lehet, maximális mérete pedig 50x31x35cm.

Postai átvétel: A csomag megérkezéséről  a Magya Posta Logisztika (MPL) SMS-ben vagy email-ben értesíti a vásárlót. Az átvétel 5 munkanapon belül lehetséges, a választott posta nyitvatartási ideje alatt. A küldemények maximális tömege 30 kg lehet.

8.4. Futárszolgálat (házhozszállítás)

futarszolgalat-szallitas3.jpg
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Amennyiben futárszolgálattal történő szállítást választja, és a termékek áruházunkban készleten vannak, a rendelés leadásától számított 2- 4 munkanapon belül kerülhet sor a csomag átvételére.
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben lehetséges) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A csomag ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén vehető át.

9. Kellékszavatosság és termékszavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben a 151/2003. és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

1. Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Biobasis Szolgáltató Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10. Vásárlástól való elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Ön a megrendelése során indoklás nélkül élhet a vásárlástól való elállás jogával.

A termékek helytelen használatából, tárolásából, tisztításából vagy szállításából eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

A vásárlástól való elállás jogát a Megrendelő abban az esetben érvényesítheti, ha a megrendelését átvette. Megrendelő az áru átvételét követő 14, azaz tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól szóban, telefonon, postai úton írásban, vagy elektronikus levélben (email-en).
Ebben az esetben a Biobasis Szolgáltató Kft. köteles haladéktalanul, de legkésőbb 30, azaz harminc napon belül a Vevő által kifizetett összeget visszatéríteni a megadott bankszámlaszámra történő utalással, vagy egyéb egyeztetett módon.
Eladó a szállítási díjat is visszafizeti a Vevő részére. A vevőt a termék visszaküldésének költsége terheli. Ha több terméket rendelt és nem az összes terméket kívánja visszaküldeni, úgy arányosan térítjük vissza a szállítási költséget a visszaküldendő termék(ek)re.

Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Vevőtől. Írásban történő elállás esetén elegendő Vevőnek az elállási nyilatkozatot 14, azaz tizennégy napon belül elküldeni az Eladó részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
E-mail címünk: info[kukac]biobasis.hu
Levelezési címünk: Biobasis Kft. 1143 Budapest, Besnyői utca 9.
Telefonszámunk: +36 70 626 5628
Kérjük, hogy a termék árának visszafizetéséhez közölje velünk postai vagy elektronikus úton azt a  bankszámlaszámot (név, számlaszám), ahová az összeget visszautalhatjuk. Az összeget a termék visszaérkezését követően utaljuk el.

Kérjük, a terméket ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel címünkre, fokozottan ügyelve a biztonságos csomagolásra.
Az elállási nyilatkozatot szabadon megfogalmazhatja, nincs előre meghatározott formanyomtatványunk erre az esetre. Az eredeti számlát, vagy annak fénymásolatát postai úton, vagy szkennelt formában elektronikus úton is eljuttathatja részünkre, de ez nem feltétele az elállási jog gyakorlásának.

A terméket visszaküldéskor ne utánvéttel küldje részünkre, mert ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. A terméket ajánlott, értéknyílvánított küldeményként juttassa vissza részünkre. A visszaküldés teljes költsége a Vevőt terheli.
Amennyiben a termék a visszaküldés során helytelenül lett becsomagolva, és bizonyíthatóan ennek következtében sérülést szenvedett a kézbesítés során, úgy a károkozást a Megrendelőre terheljük.
Amennyiben a sérülés a gondatlan szállítás miatt keletkezett, úgy az értéknyilvánítás lép hatályba.

A Megrendelő nem gyakorolhatja az elállás jogát:

  • Olyan termék értékesítése esetében, mely a fogyasztó személyéhez kötött, ill. melyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
  • Olyan termék értékesítése esetében, melynek ára a pénzpiac - értékesítő által - nem irányítható ingadozásától függ.
  • Ha Megrendelő a terméket felbontotta és/vagy kipróbálta.

Elállás joga kozmetikai és higiéniai termék vásárlása esetén:
Kozmetikai és higiéniai termék vásárlása esetén a Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, amennyiben a termék csomagolását felbontotta és/vagy kipróbálta. Kézhezvételkor kérjük, szíveskedjen ellenőrizni - lehetőség szerint a kézbesítő előtt - a csomag sértetlenségét. Ha sérülést észrevételez, be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba, ahol jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Kérjük, hogy amennyiben problémája van, úgy jelezze felénk, hogy segítségére lehessünk annak megoldásában.

11. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán bármilyen problémát észlel, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
Rendelési szám
Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  • Hiányzik termék a csomagból - Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  • A rendelt termék helyett más érkezett - Amennyiben nem azt a terméket kapta, amit megrendelt, úgy haladéktalanul jelezze telefonon vagy e-mailban, és azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez Önnek vissza kell küldenie számunkra a kicserélni kívánt terméket. A visszaszállítási költségét az Eladó fizeti. Kérjük, addig ne küldje vissza a terméket, amíg nem egyeztetett velünk a visszaküldés módjáról és ügymenetéről! Csak abban az esetben tudjuk kiküldeni a másik terméket, ha visszaérkezett hozzánk a csere-termék.
  • Sérülten érkezett a termék - Cégünk a lehető legnagyobb gondossággal csomagolja be a kiszállítandó termékeket, és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Kézhezvételkor bontsa ki, és lehetőség szerint - ha megoldható - a szállító előtt ellenőrizze azt. Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba és jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetében tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni és reklamációt elfogadni. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel, keressen bennünket elérhetőségeinken, ahol készséggel állunk rendelkezésére az ügy rendezésében.
  • Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszi át a csomagot, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesse a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámlaszámát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Emellett felkínáljuk azt a lehetőséget is, hogy az összeget levásárolhassa webáruházunkban.

12. Felelősség korlátozása

A Biobasis Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a biobasis.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt módon keletkezett, ami a biobasis.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A biobasis.hu webáruházat működtető, Biobasis Kft. nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a biobasis.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk jogi úton léphet fel bármely személy ellen, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által, valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

13. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Biobasis|Biokozmetikumok webáruháza Általános Szerződési Feltételeit.

14. Felügyeleti szerveink, jogorvoslati lehetőségek

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
Cím: 1052 Bp., Városház u.7.
Tel.: 06-1-318-2681

Budapesti Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em. 310.
Tel.: 06-1-488-2131

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Tel.: 06-1-391-1400

Európai Online Vitarendezési Platform
Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy panasszal kapcsolatos észrevételeiket 2016. február 15-től az online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatják. Az Európai Online Vitarendezési Platform honlapja magyar nyelven ezen a linken érhető el.
Magyarországon az ún. online vitarendezési kapcsolattartó pont működtetését és feladatait a Budapesti Békéltető Testület látja el.
Cím: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em. 310.
Tel.: 06-1-488-2131